Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Csúnyán megcsúfolja új reklámjában a YOLO-életérzést egy palackgyártó cég, ami kegyelemdöfést ad az egyébként is divatjamúlt trendnek, pedig alig több mint egy éve, még Bajnai is így üzent Brüsszelnek.
Hadat üzen az egyszer használatos műanyag palackoknak a Bobble nevű cég, amely designos kulacsát kínálja alternatívaként. A rövid videóban önfeledt, trendi fiatalok különböző helyeken szabadulnak meg palackjaiktól, mit sem törődve annak következményeivel – fedezte fel a Mashable. Alább a reklám, eggyel lejjebb pedig Bajnai Gordon süti el yolóját az Együtt-PM kampányvideójában.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Zebra és bölény után újabb egzotikus állatok tűntek fel a birtokon, amit egy szakaszon már földsánccal is elkerítettek a kíváncsiskodók elől.