Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Kilométerenként 35 forinttal emelkedtek a közösségi taxisvállalat viteldíjai december 6-tól. Az emelést az Indexnek azzal indokolták, hogy meg szeretnék duplázni sofőrjeik számát, hogy így gyorsabban kiérjenek az utasokhoz, amihez azonban magasabb díjazásra van szükség.
Az autók kiérkezési ideje most átlagosan 4 perc 40 másodperc, ezt szeretnék először négy, majd 3 perc alá nyomni, amihez több sofőr kell. A tervek szerint 2016 végéig megdupláznák a számukat, vagyis jövő év végére már kétezer uber-söfőr róhatja az utakat. Az Uber eddig 130 forintos kilométerdíjat és 25 forintos percdíjat kért, amihez jött egy 300 forintos alapdíj. Ezután a kilométerdíj 165 forint lesz, ami még mindig olcsóbb egy hagyományos taxiénál – írja az Index.
Ugyanakkor a cégnek más városokban van olyan szolgáltatása is, amellyel olcsóbbá teszi az utazást. Ennek bevezetése Budapesten is elképzelhető, de amint arról a hvg.hu-t korábban tájékoztatták, ehhez egy kritikus felhasználói szám szükséges, amit a magyar fővárosban még nem értek el.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.