Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Nagyon kreatív reklámvideók készültek tavaly, kezdve a szélenergia népszerűsítésével egészen a Carlsberg ingyensöréig, ami az óriásplakát közepéből folyt. Kiválasztottunk párat a legjobbak közül. Nézegessen király reklámvideókat!
Egyik-másik céges reklámszpot idén is mindent vitt, a legjobb klipek közül válogattunk ki néhányt. Ezúttal eltekintettünk a többnyire végtelenül szirupos karácsonyi reklámfilmektől, mint ahogy kihagytuk a társadalmi célú hirdetéseket is.
Telitalálatnak bizonyult az az első látásra kissé unalmasnak is mondható videó, ami egy fiatal pár lakberendezési beszerző IKEA-túráját örökíti meg. A barátnő válogat és vásárol, a pasi unatkozik, ezért a felbukkanó termékek nevével szóvicceket gyárt.
Elképesztően kifinomult, de mégis ütős reklámfilmet dobott be egy szélenergia-társaság.
"Valószínűleg a világ legjobb plakátja" – állítja saját reklámjáról a Carlsberg magán a szóban forgó plakáton. A dán söróriás kijelentésével nehéz lenne vitába szállni, mert a Carlsberg olyat dob ezzel az akcióval, ami valóban rengeteg embert mozgat meg. A plakát közepében levő sörcsapból ugyanis ingyensörhöz juthat bárki – aki persze kiállja a méretes sort.
Egy pocakos YouTube-sztár, Kazim Akboga főszereplésével készített mókás videót legújabb kampányához a Berlini Közlekedési Vállalat. Az „Is mir egal” című szám lényege, hogy a járművezetőknek és az ellenőröknek aztán édesmindegy, hogy ki mit csinál utazás közben, csak egyvalamiért harapnak: ha nincs valakinek jegye, bérlete.
A holland Heinekennel perben álló csíkszentsimoni sörgyár új reklámfilmjében egy erdélyi medve lenyom egy sallert egy fapapucsos fickónak, aki éppen el szeretné venni a helyi székely legény patakvízben hűtött Csíki Sörét.
A Snickers is dobott egy nagyot, reklámklipjében Machete, alias Danny Trejo terrorizálja a családját – amíg nem kap egy csokiszeletet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.