szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Vészesen fogy a belga kreatívipar utánpótlása. A szakma igazi meghökkentő kampányt indytott a folyamat megállítására: spermakampányba kezdtek.

Sajátos módját választotta a szakmai utánpótlás növelésének a Creative Belgium érdekvédelmi szervezet: a legmenőbb kreatívok spermájukat ajánlották fel, ezzel is demonstrálva, hogy a fiatalok körében vészesen csökken a szakma népszerűsége. Annak ellenére, hogy a belgák halomra nyerik magukat a különböző kreatív versenyeken.

"Kis csepp ez nekem, de óriási csepp a belga kreativitásnak" – mondta a Kreatív szerint az Ad Babies kampány egyik szereplője.

További részleteket itt lehet olvasni

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!