Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Vészesen fogy a belga kreatívipar utánpótlása. A szakma igazi meghökkentő kampányt indytott a folyamat megállítására: spermakampányba kezdtek.
Sajátos módját választotta a szakmai utánpótlás növelésének a Creative Belgium érdekvédelmi szervezet: a legmenőbb kreatívok spermájukat ajánlották fel, ezzel is demonstrálva, hogy a fiatalok körében vészesen csökken a szakma népszerűsége. Annak ellenére, hogy a belgák halomra nyerik magukat a különböző kreatív versenyeken.
"Kis csepp ez nekem, de óriási csepp a belga kreativitásnak" – mondta a Kreatív szerint az Ad Babies kampány egyik szereplője.
További részleteket itt lehet olvasni.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.