Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
A következő nagy csata a gyerekek „uberes” fuvarozása lesz – rengetegen látnak benne nagy üzleti fantáziát, de ezúttal nem eszik olyan forrón a kását.
Egy amerikai vállalkozás nagy lépést tett afelé, hogy a „gyerekszállítás Uberje” legyen. A HopSkipDrive nevű Los Angeles-i cég a nagy Uber korábbi általános igazgatóját, Eyal Gutentagot szerződtette a vezetőségébe – adja hírül a Business Insider.
A társaság egy nehéz piacon próbál vezető szerepre törni, a gyerekszállítás sharing economy modelljében ugyanis nagy a tülekedés. A kezdeti nehézségeket egyértelműen az okozza, hogy bizalmi kérdésről van szó, a szülők nem szeretnék csak úgy akárkire rábízni a gyermekieket. Míg az Ubernél a regisztráció után átlagosan három nap múlva a sofőr már szállíthatja is az utasokat, a HopSkipDrive toborzása sokkal kontrolláltabb. A felvételi eljárás két-három hétig tart, ezalatt a potenciális sofőr hátterét és múltját megpróbálják teljesen feltérképezni, még ujjlenyomatot is vesznek tőle. A mobilos alkalmazás is bonyolultabb, számos olyan funkció van beleépítve, amely a szülői kontrollt erősíti.
A szülők kérhetik például, hogy maradjon nyoma annak, amikor a sofőr elviszi a gyereket az iskolából, vagy azt is, hogy kísérje el az edzésre, és csak akkor távozzon, amikor a gyereket átadta az edzőnek. Ha kell, akkor várjon addig, amíg a gyerek ismét ellenőrzött körülmények közé kerül, ne csak tegye ki az adott helyen.
A szülők végigkövethetik a gyerekük szállítását, de a cég saját emberei is automatikusan mindig figyelnek minden utat. A HopSkipDrive sofőrjeinek – az Uberrel ellentétben – megengedik, hogy a saját gyerekeik is a kocsiban legyenek az út során, ezt a cég a bizalom további erősítésének tekinti.
A cég azonban máris zsúfolt piacon próbál terjeszkedni, a hasonló szolgáltatást nyújtó Shuddle nevű cég már 12,2 millió dollárt kalapozott össze a befektetőktől két körben, a Kango nevű vállalkozás pedig azzal próbál kitűnni, hogy nem csak szállítást, hanem gyerekmegőrzést is kínál. Pár napja pedig újabb kihívó jelent meg, a Zum nevű cég is elindult. A HopSkipDrive eddig 14,1 millió dollárt vont be az üzletébe, és várhatóan újabb 10 milliót kap a jövő héten.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A nyári bőrápolás nem merül ki annyiban, hogy leveszünk egy fényvédőt a polcról. Mit kell tenni, ha minden önmérséklet ellenére leégünk? Mihez kezdjen, akinek problémás a bőre, és milyen termékeket érdemes magunkkal vinni a nyaralásra? Mit együnk, hogy szebbek legyünk? Szakértőkkel beszélgettünk hiedelmekről, jó és rossz praktikákról.
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
Az ő nevén lévő 188 milliárd forintnál sokkal több pénze lehet
Azt javasolják Pintér Sándornak, hogy fizettesse ki a beavatkozást a volt vezérkari főnökkel.
A hírt Havas Henrik jelentette be, mint írta, az utóbbi évtizedeket visszavonultan töltő Forró már hónapokkal ezelőtt elhunyt.
A Szegény Emberek Magyarországért Párt ügyében hat embert ítéltek el.