szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Olyan plakátkampányt talált ki az anyatejes táplálás népszerűsítésére egy amerikai ügynökség, amelyhez meztelen fotókat használtak ugyan fel, mégis nyugodtan megjelenhet a szülészeti klinikákon is. Az ötlet ismerős lehet azoknak, akik emlékeznek a déli gyümölcsökre ragasztott matricákra.

Az amerikai Boone Oakley ügynökség gyümölcsökön is használt címkékkel leragaszott anyamellek képeivel kampányol a csecsemők természetes táplálása mellett. A reklámokkal a most szülő kismamák számára szeretnék népszerűsíteni a szoptatás hasznosságát – írja a Kreatív.

A címkéken a „100% természetes" és „A legjobb táplálék gyermeked számára te magad vagy!" feliratok szerepelnek. Mindezeken túl beszámolnak arról is, hogy azon csecsemőknél, akiket természetes úton, anyamellről tápláltak, az egészségügyi kockázatok – elhízás, asztma – mérséklődnek.

Adweek / BooneOakley / Greg Slater

A fotók a maguk kendőzetlen szépségében mutatják meg az anyamelleket, mindenfajta szemérmeskedés nélkül. Bár a képek első látásra felnőtt tartalomnak minősülnek, a szülészeteken ennek semmi értelme nincs, hiszen a kisbabáknak az anyamell jelenti a táplálékot – jegyzik meg az Adweek cikkében.

A posztereket először egy „bababarát" klinikán helyezték ki. Egyébként az ügynökség egyik belső kampányáról van szó, amelybe egyelőre nem vontak be ügyfeleket.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!