Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Csökkent a Hennes & Mauritz (H&M) svéd divatáru-kiskereskedelmi lánc negyedéves profitja az egy évvel korábbi nyereséghez képest.
A H&M negyedéves forgalma 48,69 milliárd koronára nőtt az egy évvel korábbi 42,64 milliárd koronáról, de az adózott eredmény 11 százalékkal 5,53 milliárd svéd koronára esett a november végével zárult három hónapban.
A cég szerint az erős dollár, továbbá az évszakhoz képest enyhébb európai és észak-amerikai időjárás okozta a nyereségcsökkenést.
A H&M csütörtökön azt is bejelentette, hogy 425 új üzlet nyitását tervezi a folyó pénzügyi évben, a legnagyobb terjeszkedés Kínában és az Egyesült Államokban lesz. Ezen kívül idén kilenc új piacon bevezeti be az online kereskedést, beleértve Japánt.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.