Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az megvan, hogy az Adidas reklámja szuper budapesti helyekkel van tele? A Kreatív szúrta ki, hogy az Adidas Originalsnak készített új reklámklippben számos snittet a magyar fővárosban forgattak. De ez nem a véletlen műve.
A Kreatív reklámfigyelője írta meg, hogy többek között a Hajógyári-szigetre bevezető K-hídat, egy Alstom metrószerelvényt de a Gellért-téri 4-es metróállomást is bevette új reklámfimjába az Adidas annak köszönhetően, hogy az egyik produkciós cég a magyar Pioneer Films volt. Pörgős országimázs következik az Adidas Originals jóvoltából:
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.