Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az Európai Bizottság gyanúja szerint a Gazprom vétett a szabad verseny ellen Közép- és Kelet-Európában, például Magyarországon.
Az Európai Bizottság felülvizsgálná a Gazprom közép- és kelet-európai szerződéseit, köztük a magyar szerződést is. A gyanú szerint az orosz energetikai óriásvállalat tisztességtelen árakat kényszerített a partnereire, és ezzel megsértette az EU kereskedelmi szabályait – írja a Frankfurter Allgemaine Zeitung (FAZ) értesülésére hivatkozva az Euractiv.
A bizottság szerint az orosz állami energiacég jelentős mértékben korlátozta a versenyt Közép- és Kelet-Európában, ahol a legnagyobb gázszolgáltatónak számít. Például azzal, hogy megtiltotta az általa szállított gáz újraértékesítését az uniós tagállamok között, és ezzel vált lehetővé számára, hogy tisztességtelen árakat szabjon.
Az érintett országok, amelyeknek a szerződéseit vizsgálná a bizottság, a volt szocialista országok, Litvánia, Észtország, Csehország, Magyarország, Lettország, Szlovákia, Lengyelország.
A FAZ cikkében egy uniós dokumentumra hivatkozik, Brüsszel nem kommentálta az információt, a Gazprom pedig határozottan visszautasította.
Ha ez helytálló, az unió és Putyin viszonya aligha lesz kevésbé feszült a következő időszakban, pedig már most is eléggé az Putyin ukrajnai és szíriai beavatkozása miatt.Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.