Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Tavasztól Ibis Styles néven, dizájnos kialakítással üzemel két budapesti szálloda, amelyeket az AccorHotelstől vett át az Orbis Hotel Group.
Két új Ibis Styles szállodát nyit tavasszal a fővárosban az Orbis Hotel Group, egy évvel az után, hogy az AccorHotels valamennyi márkájának a kezelését átvették – adta hírül a Kreatív Online.
Két szálloda, a 130 szobás Mercure Budapest Metropol és a 130 szobás Mercure Budapest Duna teljes körű felújításával és átalakításával vezetik be áprilistól az új márkát: az előbbit Ibis Styles Budapest Centernek, a másikat Ibis Styles Budapest Citynek nevezik a jövőben.
A két Ibis Styles szállodát a közlemény szerint saját személyiséggel és dizájnnal ruházzák fel. A Budapest Centert a korai számítógépes játékok hangulatát idéző street art és kortárs művészeti installációkkal rendezték be, míg a Budapest City városi kerékpárkörutakat ajánl vendégeinek, és szobáit is a biciklis tematika alapján alakították ki.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.