Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Március 10-én kezdődnek a bértárgyalások az áruházlánc magyarországi vállalatánál. A kereskedelmi dolgozók szakszervezete közölte: 15 százalékos béremelést tűztek ki célul.
A Tescónál március 10-én kezdődnek a bértárgyalások, erre vonatkozóan szóbeli megerősítést kaptak a cégtől – mondta Bubenkó Csaba a Kereskedelmi Dolgozók Független Szakszervezetének (KDFSZ) elnöke hétfőn.
A szakszervezet február 22-én küldte el béremelési javaslatait a Tescónak. Az áruházban és az online kereskedelemben dolgozóknál egyaránt 15 százalékos béremelést tűztek ki célul, az online kereskedelemben szükségesnek tartják a teljesítményre épülő mozgó bér bevezetését, a munkaruha, a megfelelő munkaeszközök biztosítását – fejtette ki Bubenkó Csaba.
Az online kereskedelemben dolgozóknál a szakszervezet azt is célul tűzte ki, hogy a vidéki kollégákra is terjedjen ki a béremelés, ugyanis a Tesco csupán Budapesten és Győrben növelné 14 százalékkal a sofőrök fizetését, míg Szegeden nem. Az online kereskedelemben a sofőrök mellett az összes munkavállalóra kiterjesztette a szakszervezet a 15 százalékos béremelési követelését – közölte a KDFSZ elnöke.
Mint arról beszámoltunk, február utolsó hetében már sztrájkkészültségben álltak a Tesco dolgozói, akik nemcsak az alacsony fizetésükre panaszkodnak, hanem arra is, hogy nincs megfelelő munka- és védőruházatuk, és nem tartják megfelelően karban a munkaeszközöket. A dolgozók a munkaerőhiány miatt túlterheltek, és azt kérik, hogy a munkáltató csökkentse a túlórák mennyiségét is.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.