Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Praktiker az első nagy áruházlánc, amely teljes értékű partnere lett az Igen, tessék! anyanyelv-használati mozgalomnak – közölte szerdai közleményében a mozgalom Kolozsváron.
A barkácsáruház helyi üzlete április első heteiben helyezte ki az állandó magyar kiszolgálást jelző zöld matricákat, a magyarul is tudó eladók pedig Igen, tessék! – Da, poftiti! feliratú kitűzőket viselnek.
"A Praktiker csatlakozása mérföldkő a mozgalom életében. Több mint hétszáz vállalkozás csatlakozása után jelenthetjük be az első áruházláncpartnerünket. Egyre több olyan vásárló van, aki megválogatja, hol költi el a pénzét. Egyre többen választják azokat a cégeket, ahol anyanyelvükön intézhetik vásárlásaikat. Ezt ismerte fel a Praktiker is" – idézte a közlemény Talpas Botondnak, a mozgalom vezetőjének a nyilatkozatát.
A partnerség a magyar nyelvű kiszolgáláson túl 5 százalék kedvezményt is biztosít azoknak a vásárlóknak, akik az Igen, tessék! Kolozsvár közösségi havilapban található utalvánnyal vásárolnak.
Az Igen, Tessék! mozgalom 2011-ben indult Kolozsváron, és azt tűzte ki célul, hogy a kisebbségek anyanyelvhasználatát bátorítsa elsősorban a kereskedelmi szférában.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Kilátogatott még a pályára Anya Taylor-Joy, de a magyar celebek is képviseltették magukat Liptai Claudiától Dobó Katáig.