szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nagyon olcsón lehet parfümboltot nyitni, a Beauty Cosmetics franchise-ba már alig több, mint 1,2 millió forinttal be lehet lépni.

„Az idei évben Magyarországon és Szlovákiában szeretnénk elindulni” – mondta Piotr Janczak, a saját tervezésű és gyártású parfümöket és kozmetikumokat forgalmazó lengyel Beauty Cosmetics ügyvezető igazgatója. Magyarországon elsősorban mester franchise átvevőt és országos disztribútort keresnek, de egyéni franchise partnerként, egyetlen üzlet megnyitásával is be lehet lépni a piacra.

A Beauty Cosmetics márka 2001-ben indult útjára Lengyelországban, eleinte bevásárlóközpontokban kialakított üzletszigeteken értékesítettek kozmetikai termékeket. A portfólió 2006-ban bővült a vállalat saját gyártású kimért parfümkollekciójával.

bcosmetics.com

A Beauty Cosmetics egyéni franchise partnerei már 4 ezer eurós (kb. 1,25 millió forintos) befektetéssel elindíthatják saját kozmetikum- és parfümüzletüket, míg mester partnerként legalább 10-15 ezer eurós indulótőkével kell rendelkezni – írja a Franchising.hu. Utóbbi befektetéshez általában még hozzáadódik a további üzletnyitások költsége, valamint az egyéni franchise partnerek felkutatásával és a magyarországi hálózat fejlesztésével járó költségek is. További kiadásként jelenik meg a web-oldal magyarra fordítása, és egy kisebb raktár bérlése.

Harmadik lehetőségként, a vállalat országos disztribútori lehetőséget is kínál 2012-ben alapított, professzionális kozmetikai termékeket kifejezetten fodrászatok és wellnessközpontok számára kínáló Creme Bar márkájához. A Creme Bar márka esetén egy egyszeri, nagyjából 15 ezer eurós befektetésre van szükség. „Az országos disztribútornak elegendő tőkével kell rendelkeznie a magyarországi marketingtevékenység és márkafejlesztés fedezésére is, de ezt pontosan majd az ő értékesítési stratégiája határozza meg.”

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!