Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Az "osztrák MÁV", az Österreichische Bundesbahnen (ÖBB) viccesen fogta fel az osztrák válogatott magyarok elleni 2-0-s Eb-vereségét. A reklámfilmben egy osztrák és magyar szurkoló nézi végig együtt a meccset, természetesen az ÖBB valamelyik járatán. Néhány napja az Aldi is rendesen kimaxolta az Eb-lázt.
A vicces reklámfilm pillanatok alatt hatalmas karriert futott be a neten; alig 15 óra alatt több mint 3300-an osztották meg az ÖBB posztját.
És akkor maga a kisfilm:
Ugyancsak az osztrák–magyart meccset övező hype-ot lovagolta meg néhány napja az Aldi:
0-2 - Beszólt az osztrák Aldi a Facebookon, aztán a magyar visszavágott
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Magyar Péter azt mondja, van receptje a lakhatási válság ellen. A feladat nem kicsi: lakhatási szakértőt, az építéstörténet szakértőjét és a témával foglalkozó szociológust is kérdeztünk az emberemlékezet óta tartó lakhatási válság okairól és a fordulat lehetőségéről.
Deutsch-Lazsányi Erika új cégének székhelye ott van, ahol férje ügyvédi irodája.