szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Jelentősen nőtt a Puma német sportszergyártó forgalma az idei második negyedévben, többek között a júniusi franciaországi labdarúgó Európa-bajnokságnak köszönhetően.

A Puma értékesítési árbevétele 7 százalékkal, 827 millió euróra (260 milliárd forintra) nőtt. Ezzel 1,6 millió euró adózott eredményt könyvelhetett el, szemben a tavaly második negyedévi 3,3 millió eurós veszteséggel.

A foci Eb-n több válogatott - például az olasz és a svájci - a Puma szerelését viselte, és egyes sztárok, például Antoine Griezmann francia csatár, a torna gólkirálya Puma stoplisban játszottak, vagyis az EB-n jó volt a márka megjelenése - magyarázta Björn Gulden, a Puma norvég vezére.

Az üzletnek az sem ártott, hogy a Franciaország-Svájc csoportmeccsen több svájci játékos is kénytelen volt mezt cserélni, mert elszakadt a német sportszergyártó terméke.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!