szerző:
MTI

Jelentősen nőtt a Puma német sportszergyártó forgalma az idei második negyedévben, többek között a júniusi franciaországi labdarúgó Európa-bajnokságnak köszönhetően.

A Puma értékesítési árbevétele 7 százalékkal, 827 millió euróra (260 milliárd forintra) nőtt. Ezzel 1,6 millió euró adózott eredményt könyvelhetett el, szemben a tavaly második negyedévi 3,3 millió eurós veszteséggel.

A foci Eb-n több válogatott - például az olasz és a svájci - a Puma szerelését viselte, és egyes sztárok, például Antoine Griezmann francia csatár, a torna gólkirálya Puma stoplisban játszottak, vagyis az EB-n jó volt a márka megjelenése - magyarázta Björn Gulden, a Puma norvég vezére.

Az üzletnek az sem ártott, hogy a Franciaország-Svájc csoportmeccsen több svájci játékos is kénytelen volt mezt cserélni, mert elszakadt a német sportszergyártó terméke.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Ilyen fejetlenséget is ritkán látni választás után

Ilyen fejetlenséget is ritkán látni választás után

62 ember meghalt, amikor bomba robbant egy mecsetben Afganisztánban

62 ember meghalt, amikor bomba robbant egy mecsetben Afganisztánban

Nagy ötlet: egyesíti az 5G-t és a Wi-Fi 6-ot a Qualcomm

Nagy ötlet: egyesíti az 5G-t és a Wi-Fi 6-ot a Qualcomm

Így harcol Németország az antiszemitizmus és a szélsőjobb ellen

Így harcol Németország az antiszemitizmus és a szélsőjobb ellen

Tóth Gabi titokban ment férjhez

Tóth Gabi titokban ment férjhez

El kell tolni az El Clásicót a katalóniai helyzet miatt

El kell tolni az El Clásicót a katalóniai helyzet miatt