Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Körülbelül 90 millió euróba kerül az utaskísérők egyhetes sztrájkja az Air France-nak – mondta Frédéric Gagey elnök kedden a France Info hírrádiónak.
A veszteség tetemes, egy hosszú hatótávú repülőgép árával ér fel. Emellett "nagyon negatív hatása" volt a légitársaság imázsára, hiszen a nyári szabadságolások kellős közepén 180 ezer ember kényszerült a tervezetthez képest más időpontban utazni – nyilatkozta az elnök.
A munkabeszüntetés múlt hét szerdán kezdődött, azóta több mint 900 járatát törölte az Air France. Az utolsó napon, kedden a járatok 10 százaléka maradt a földön, szemben az előző napi 20 százalékkal. Kedden minden interkontinentális járat elindult, míg az európai és a belföldi járatoknak körülbelül 85 százalékát tudták elindítani, miután az utaskísérők 25 százaléka nem vette fel a munkát.
A nyári főszezonban naponta átlagosan ezer Air France-járat közlekedik, 130-150 ezer utassal.
A munkabeszüntetés oka, hogy a szakszervezeteknek és a vállalatnak nem sikerült megállapodniuk a béreket és a munkakövetelményeket is szabályozó kollektív szerződésről, amely októberben lejár. A munkáltató azt javasolta, hogy a megállapodást hosszabbítsák meg 17 hónappal. A szakszervezetek viszont azt szeretnék, ha az új megállapodás legalább három évre szólna.
A munkáltató azt javasolta a szakszervezeteknek, hogy augusztusban folytassák a tárgyalásokat a kollektív szerződésről.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
Idén először a kormány nem utólag dob mentőövet az adósságoktól roskadozó kórházaknak.