szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Tavaly júliussal összevetve a szakértők által vártnál nagyobb mértékben nőtt a Hennes & Mauritz (H&M) svéd divatáru-kiskereskedelmi lánc múlt havi forgalma.

A júliusi forgalom 10 százalékkal bővült helyi devizákban történt elszámolás alapján éves összevetésben – közölte a lánc. A szakértők szerényebb, 9 százalékos júliusi forgalombővülést vártak. Júniusban 8 százalék volt a növekmény. 

A vállalatnak 4105 üzlete volt július végén világszerte az egy évvel korábbi 3649 után. A cég korábban azt közölte, hogy idén mintegy 425 új üzletet nyit globálisan, a legtöbbet Kínában és az Egyesült Államokban.

A Zara után a világ második legnagyobb ágazati vállalatának az árfolyama 2,7 százalékos pluszban állt a kereskedés korai szakaszában a stockholmi értéktőzsdén.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!