Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Tavaly júliussal összevetve a szakértők által vártnál nagyobb mértékben nőtt a Hennes & Mauritz (H&M) svéd divatáru-kiskereskedelmi lánc múlt havi forgalma.
A júliusi forgalom 10 százalékkal bővült helyi devizákban történt elszámolás alapján éves összevetésben – közölte a lánc. A szakértők szerényebb, 9 százalékos júliusi forgalombővülést vártak. Júniusban 8 százalék volt a növekmény.
A vállalatnak 4105 üzlete volt július végén világszerte az egy évvel korábbi 3649 után. A cég korábban azt közölte, hogy idén mintegy 425 új üzletet nyit globálisan, a legtöbbet Kínában és az Egyesült Államokban.
A Zara után a világ második legnagyobb ágazati vállalatának az árfolyama 2,7 százalékos pluszban állt a kereskedés korai szakaszában a stockholmi értéktőzsdén.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.