Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Várhatóan egy ideig néma lesz az a frekvencia, amelyen jelenleg a Class FM műsorát sugározzák, bár a Médiatanács ennek elkerülésére törekszik – írta a Világgazdaság.
A Médiatanács mindent megtesz azért, hogy az országos vételkörzetű, kereskedelmi rádiós adóhálózat hasznosítása minél folytonosabb legyen – közölte a VG-vel a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH). A jogszabály alapján azonban kizárt, hogy november 19-ig – ameddig a Class FM használhatja a frekvenciát –, nyertest hirdessenek azon a pályázaton, amelynek az előkészítése nemrég kezdődött el.
A Class FM-et működtető társaság kérelmezte a frekvenciahasználat ötéves meghosszabbítását, de a hatóság nem adott helyt a kérelemnek, ehelyett új pályázat kiírásáról döntött. A Médiatanácsnak az a célja, hogy a pályázati eljárást minél rövidebb idő alatt folytassa le – tették hozzá. A lap szerint ennek ellenére szinte kizárt, hogy november 20-án egy új országos kereskedelmi rádió vagy a Class FM megszólaljon.
Így ahhoz hasonló helyzet állhat elő, mint ami az egykori Neo FM frekvenciájával történt, ami egy ideig parlagon hevert, és amelyet végül nem értékesítettek, hanem a közszolgálati rádiók vételi lehetőségeit bővítették vele, illetve a Dankó rádiót indították el. A hallgatásnak pedig az NMHH kasszájára is hatása lesz, de azt, hogy ez mekkora hiányt jelent, nem lehet tudni. A Class FM hatósági szerződésében szereplő médiaszolgáltatási díj pontos összege üzleti titok – írta a VG.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.