EUDR: szinte mindenkit érint, mégis csak kevesen készültek fel rá
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Közel hárommillió dollárból, zöldmezős beruházásban repülőgép-összeszerelő és -karbantartó üzemet épít az Egyesült Államokban a kecskeméti Magnus Aircraft, a cég vezetői már megkezdték a tárgyalásokat a texasi Fredericksburgban.
A magyar repülőgépgyártónak a 2,8 millió dollár befektetés mellett a gyártási, összeszerelési tudástranszfernek köszönhetően az amerikai piacon is megjelenhetnek a Magnus repülőgépei. A befektetés részeként a Magnus Pilot Academy vészhelyzeti képzőközpont is megkezdi működését 2017. március 1-jén. A Szövetségi Légügyi Hatóságtól (FAA) a Magnus már megkapta az engedélyt a Fusion 212 típusú benzinmotoros repülőgép amerikai sorozatgyártására, az engedély kiadásához még egy helyszíni szemle szükséges. A gyártó számításai szerint a 2017-es üzleti évben 30-35 darab Fusion 212-est adhatnak el az amerikai piacon.
Korábban a Magnus Kínával is megállapodott egy ottani végszerelő és karbantartó üzem felépítéséről.
A kecskeméti székhelyű társaság a 2015-ös évet 69,8 millió forintos árbevétel mellett 7,2 milliós üzemi veszteség és 9,2 millió forint adózott veszteséggel zárta, míg egy évvel korábban 15 milliós adózás utáni vesztesége volt.
El van ájulva a világ a magyar elektromos kisrepülőtől
Egy kecskeméti hangárban összeraktak egy kétüléses sport- és oktató repülőgépet, amely már most világszám, és nagyon úgy fest, pár éven belül letarolhatja saját világpiacát. Öt éve még papíron sem létezett a Fusion 212, ma már több százat azonnal el tudnának adni a Siemensszel közösen fejlesztett magyar karbonrepülőgépből.
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Mit tartalmaz az ajánlás? Mely cégekre vonatkozik? Hogyan védi a vállalkozásokat?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Elindult a Gigabit Magyarország program. Változtak a Nemzeti Bajnokok – Zöld és digitális átállást célzó egyműveletes kombinált Hitelprogram feltételei.
Ritka betegség a gyermekkori hirtelen szívhalál, évente csak néhány embert érint, a napokban azonban két fiatal is áldozatául esett. A HVG-nek nyilatkozó kardiológus szerint vannak olyan rejtett esetek, amelyeket még egy részletesebb vizsgálat sem képes feltárni. Mekkora felelősség nyomja a sportvezetők és a szülők vállát? Szakértőket kérdeztünk a témában.
Huszonhét év után hagyja ott a Mol Csoportot Pethő Zsolt.
A politikus úgy értesült, a birtokon ukrán vendégmunkások végezték a felújítást.