Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Csúszik a tender, amelyet a Class FM frekvenciájára írtak ki, így az a tervezettnél hosszabb ideig marad néma – írja a Világgazdaság.
Csak azután írhat ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) pályázatot a Class FM frekvenciájára, hogy lezárul a per, amelyet a rádiót működtető Advenio Zrt. indított a médiatanács döntésével szemben.
A frekvenciát november 19-ig használhatja a Class FM, az első tárgyalást december 21-re tűzte ki a Fővárosi Közigazgatási és Munkaügyi Bíróság.
A médiatanács augusztusban döntött arról, hogy a frekvenciát versenyben tartja, és új pályázatot ír ki rá. Az új csatorna kibővült vételkörzet lesz, kétszázezer új hallgatót szólíthat majd meg.
A folyamatban következő elem, a közmeghallgatás október elején már le is zajlott, ez után a médiatanácsnak 45 napja lenne a jogszabályok szerint, hogy határozzon a pályázat véglegesítéséről. Attól kezdve az ajánlatok benyújtására 60 napjuk lenne a pályázóknak.
Vagyis – olvasható a Világgazdaságban –, ha minden a tervek szerint alakul, akár már az év végére is kiderült volna a pályázat eredménye. A bíróság azonban a pályázatkiírási folyamatot leállította, így egyelőre megjósolhatatlan, mikorra zárul le a tender.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az Opel zászlóshajó kategóriás SUV-ja.
A projekt költsége 46 millió euró volt, teljes egészében az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank finanszírozásában.
A találkozó helyszíne végül Alaszka lesz.