Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Megtévesztette a fogyasztókat üdülési jogok eladásáról szóló ajánlataival a Royal Marketing Európa Kft., amit a Gazdasági Versenyhivatal 12 milliós bírsággal ”jutalmazott”.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) maximális bírságot – 12.192.100 forintost – szabta ki a jogsértésért a társaságra.
A szervezet a döntésében megállapította, hogy a Royal Marketing Európa Kft., amely 2014 januárjától 2016 júniusáig telefonos és személyes egyeztetések keretében, valamint a weboldalán népszerűsítette üdülési jogokkal kapcsolatos ajánlatait
A GVH a cégnek az érintett szolgáltatás értékesítéséből származó bevételből indult ki, amikor megállapította a bírság mértékét. Súlyosító körülményként értékelte egyebek mellett, hogy a cég kereskedelmi gyakorlata több szempontból is jogsértő volt, a fogyasztók széles körét érte el, illetve időben elhúzódott.
Az sem tetszett a GVH-nak, hogy a megcélzott fogyasztói kör jelentős része idősebbekből áll, akik minél hamarabb és nagyobb áldozatot is vállalva szeretnék meglévő üdülési jogukat eladni, így kifejezetten nyitottak és érzékenyek az ilyen üzenetekre.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?