Bezárul a kiskapu a Wise, Revolut előtt is – drágul a vállalkozói bankolás?
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Miközben a médiacégek szenvednek, 59 százalékkal nőtt a kék óriás reklámbevétele.
A Facebook éves összehasonlításban megháromszorozta a profitját, döntően annak köszönhetően, hogy 59 százalékkal emelni tudta a reklámbevételeit. A The Guardian összefoglalója hangsúlyozza, hogy a növekedést olyan időszakban érte el a közösségi oldal, amikor a hagyományos médiacégek kúsznak-másznak minden egyes reklámra költött dollár, font vagy euró után, és kénytelenek összébb húzni a nadrágszíjat, elbocsátani a munkatársaik egy részét.
A hirdetéseknek már 84 százalékát mobil eszközökön helyezte ki a Facebook, amelynek 1,79 milliárd olyan felhasználója volt, aki egy hónapban legalább egyszer bejelentkezett a fiókjába, és 1,18 milliárd olyan regisztráltja, aki naponta legalább egyszer nézi a fiókját.A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Számos adómentesen vagy kedvezményesen biztosítható juttatási forma közül lehet választani.
Jelentős ingatlanár- és bérletidíj-emelkedés a kkv-k körében népszerű lakásirodák és B-kategóriás irodaházak piacán is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.