szerző:
hvg.hu

Miközben a médiacégek szenvednek, 59 százalékkal nőtt a kék óriás reklámbevétele.

A Facebook éves összehasonlításban megháromszorozta a profitját, döntően annak köszönhetően, hogy 59 százalékkal emelni tudta a reklámbevételeit. A The Guardian összefoglalója hangsúlyozza, hogy a növekedést olyan időszakban érte el a közösségi oldal, amikor a hagyományos médiacégek kúsznak-másznak minden egyes reklámra költött dollár, font vagy euró után, és kénytelenek összébb húzni a nadrágszíjat, elbocsátani a munkatársaik egy részét.

A hirdetéseknek már 84 százalékát mobil eszközökön helyezte ki a Facebook, amelynek 1,79 milliárd olyan felhasználója volt, aki egy hónapban legalább egyszer bejelentkezett a fiókjába, és 1,18 milliárd olyan regisztráltja, aki naponta legalább egyszer nézi a fiókját.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Kósa Lajos váratlanul megfejtette a Fidesz fővárosi bukásának okát a Tv2-n

Kósa Lajos váratlanul megfejtette a Fidesz fővárosi bukásának okát a Tv2-n

A Viszkist megbüntették, aztán ivott egy whiskyt

A Viszkist megbüntették, aztán ivott egy whiskyt

Hódmezővásárhelyen és Miskolcon lényegében eldőlt a választás

Hódmezővásárhelyen és Miskolcon lényegében eldőlt a választás

Takáts Tamás kórházban fekszik, és még mozgó urnát sem tudott igényelni

Takáts Tamás kórházban fekszik, és még mozgó urnát sem tudott igényelni

Posztolt a győri Fidesz: "Hajrá Borkai"

Posztolt a győri Fidesz: "Hajrá Borkai"

A tökéletes eredmény született meg a walesi-horvát meccsen

A tökéletes eredmény született meg a walesi-horvát meccsen