Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Négymilliárdot fizet a kormány a Wizz Airnek, hogy tavasztól négy éven keresztül hetente kétszer repüljön Budapest és a nyugat-balkáni fővárosok között – derült ki az Európai Unió hivatalos lapjában közzétett tájékoztatásból.
A pályázat hivatalos eredményét december 31-én tették közzé, és nem okozott meglepetést – írta a Magyar Nemzet. A tavaly tavasszal kiírt tenderre nem is volt más jelentkező.
A fapados légitársaság néhány hete jelentette be, hogy az állammal kötött megállapodás értelmében tavasszal elindítja járatait Budapest és Podgorica, Pristina, Szarajevó, Szkopje, valamint Tirana között. A cég 5990–8990 forintos alapáron szállítja majd az utasokat.
A nyugat-balkáni célpontok és a magyar főváros közötti légi kapcsolat a Malév 2012 februári bedőlésével szűnt meg, a célpontok repülési jogait pedig a magyar állam örökölte meg.
Az ennek hasznosítására kiírt tender koncessziós üzemeltetésről szólt, vagyis a nyertes közszolgáltatási szerződés keretében szállíthatja az utasokat. Ez lényegében azt jelenti, hogy a magyar állam pótolja a légitársaság esetlegesen kieső bevételeit.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.