Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Négymilliárdot fizet a kormány a Wizz Airnek, hogy tavasztól négy éven keresztül hetente kétszer repüljön Budapest és a nyugat-balkáni fővárosok között – derült ki az Európai Unió hivatalos lapjában közzétett tájékoztatásból.
A pályázat hivatalos eredményét december 31-én tették közzé, és nem okozott meglepetést – írta a Magyar Nemzet. A tavaly tavasszal kiírt tenderre nem is volt más jelentkező.
A fapados légitársaság néhány hete jelentette be, hogy az állammal kötött megállapodás értelmében tavasszal elindítja járatait Budapest és Podgorica, Pristina, Szarajevó, Szkopje, valamint Tirana között. A cég 5990–8990 forintos alapáron szállítja majd az utasokat.
A nyugat-balkáni célpontok és a magyar főváros közötti légi kapcsolat a Malév 2012 februári bedőlésével szűnt meg, a célpontok repülési jogait pedig a magyar állam örökölte meg.
Az ennek hasznosítására kiírt tender koncessziós üzemeltetésről szólt, vagyis a nyertes közszolgáltatási szerződés keretében szállíthatja az utasokat. Ez lényegében azt jelenti, hogy a magyar állam pótolja a légitársaság esetlegesen kieső bevételeit.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Meghosszabbították a BAY Voucher programot – október közepéig lehet pályázni.
A magabiztos Tisza-előnyt mérő, június elején készült Medián-kutatásban azt is megvizsgálták, milyen hatással lennének a különböző összefogás-kombinációk Magyar Péter pártjára.
A SpaceX egy dinamikus felületen közvetíti, merre jár a Dragon űrhajó.
Használja ezt a technikát, ami Szilágyi Áronnak is sokat segített.