Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az Adidas ezzel a klippel kenterbe veri az összes szirupos karácsonyi reklámspotot, az tuti. Pedig nem is az Adidas rendelte meg, nem is kellett nekik.
Itt egy magán Adidas-spot, amit a 26 éves moldáv–német Eugen Merher készített – nem a cég megrendelésére, inkább csak saját szórakoztatására. A filmes azért elküldte nekik, de állítólag a fülük botját sem mozgatták. Pedig még eléggé az év elején vagyunk, de ez az Adidas-reklám biztosan a legjobbak közé sorolódik majd a decemberi nagy összefoglalások során.
Merher időközben a baden-württembergi filmakadémia reklámfilmes szekciójának igazgatójává avanzsált – 24 évesen.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.