Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Wizz Air 23 millió utast szállított 2016-ban, ami az előző évhez képest 19 százalékos növekedés, a légitársaság az év végén 40 ország 134 célállomására repült 519 útvonalon.
Magyarországi útvonalain 2016-ban a Wizz Air 3,7 millió utast szállított, ami 23 százalékos éves növekedés.
A Wizz Air jelenleg két magyarországi bázist üzemeltet Budapesten és Debrecenben összesen 11 repülőgéppel, több mint ezer főt foglalkoztat hajózó személyzet, légiutas-kísérő, irodai és támogató munkakörökben.
A légitársaság hazai hálózata 65 útvonalat kínál, Európa-szerte és a kontinensen túl 28 országgal kapcsolja össze Budapestet és Debrecent. A Wizz Air Közép- és Kelet-Európa legnagyobb diszkont légitársasága, jelenleg 74 darab Airbus A320 és A321 típusú repülőgépből álló flottát üzemeltet.
A cég közleménye szerint a világ egyik vezető légiipari kiadványa, az Air Transport World szerkesztősége, valamint a Centre for Aviation (CAPA), a légiipari információk és elemzések független szolgáltatója is a Wizz Airnek ítélte a 2016 Diszkont Légitársasága címet.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.