Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Magyarországon is terjeszkedne az amerikai trambulinpark-hálózat.
Európába, így a magyar piacra is országos vagy régiós franchise átvevővel törne be a fedett trambulinparkokat üzemeltető amerikai Sky Zone. A jövőbeli partnerek Magyarország vagy a régió egész területére szerezhetnek kizárólagos márkaképviseleti és fejlesztési jogot, és legalább egy – átlagosan 1500-3000 négyzetméter alapterületű – trambulinpark kialakítását kell vállalniuk.
A Sky Zone fedett trambulinpark koncepciójában kombinálja a fitneszt és szórakozást, a cég expanziós stratégiájának középpontjában a franchise áll. A hálózat Magyarországon is exkluzív franchise jogot kínál – írja a Franchising.hu. A Sky Zone hálózat jelenleg több mint 100 trambulinparkjának 97 százalékát franchise partnerek üzemeltetik, nagyjából felét az Egyesült Államokban, míg további ötvenet Nagy Britanniában, Észak- és Dél-Amerikában, valamint a Közel-Keleten.
A Sky Zone franchise partnerré válás első lépése egy, a partner és a franchise-központ által közösen elfogadott üzletfejlesztési terv kidolgozása, mely tartalmazza egyebek közt a tervezett helyszínek és a szükséges beruházás jellemzőit. A teljes beruházás tőkeigénye 1-2 millió dollár.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az Opel zászlóshajó kategóriás SUV-ja.
A projekt költsége 46 millió euró volt, teljes egészében az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank finanszírozásában.
A találkozó helyszíne végül Alaszka lesz.