Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Elektromos teherautók kísérleti üzemét kezdi meg városi forgalomban a MAN Truck & Bus haszongépjármű-gyártó vállalat Ausztriában.
A 10 millió eurós kísérleti projektről hétfőn írt alá szándéknyilatkozatot a MAN Truck & Bus a Bécsi Agrártudományi Egyetem 15 nagyvállalat támogatását élvező Council für nachhaltige Logistik (CNL) kutatócsoportjával.
Christian Kern osztrák szövetségi kancellár iránymutatónak nevezte a kezdeményezést, Jörg Leichtfried közlekedési, innovációs és technológiai miniszter pedig a projekt költségvetési támogatására tett ígéretet.
A miniszter szerint az elektromos járművek alkalmazásában rejlő nagy lehetőségeket a hulladékgazdálkodásnál és a tűzoltóságnál is alkalmazhatják. Egy tanulmányt idézve rámutatott, hogy az elektromos mobilitás potenciálisan 30 ezer munkahelyet teremthet és hárommilliárd euró hozzáadott értéket hozhat létre Ausztriában.
Joachim Drees, a MAN vezérigazgatója szerint a kezdeményezés mérföldkőnek számít a vállalat történetében. Elmondta, hogy a MAN az idén kilenc, a nagyobb áruházláncok flottájának szolgálatába állított elektromos tehergépjárművel kezdi meg a próbaüzemet elsősorban belvárosi forgalomban.
A járművek száma 2018 végére 250-re növekedhet. 2019-ben a MAN megjelenik egy teljesen elektromos városi busszal is, az elektromos teherautók sorozatgyártása pedig 2021-ben kezdődne meg évi "négyszámjegyű nagyságrendben".
A kísérleti szériás elektromos tehergépjárművek optimális üzemi körülmények közepette 200 kilométeres hatótávval rendelkeznek, kedvezőtlen körülmények között pedig 120 kilométeres hatótávval. A járművek gyorstöltésének időtartama egy óra.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Bár hivatalos próbaüzemről szó sem lehetett a szlovén Andrada akkuhulladék-hasznosító üzemében, a sóskúti telephelyen már tavaly nyáron bekapcsolták teszt jelleggel a nagy nehézségek árán összeszerelt gépsort. A birtokunkba került fotók és videók, valamint belső források elmondása alapján a próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér: a zárt és tiszta rendszer helyett ömlött a grafitot tartalmazó por az üzem gépeiből.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.