Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A cég két év alatt visszaveszi az életre szóló szponzori pénzét.
Tavaly decemberben a Nike életre szóló szponzori szerződést kötött Christiano Ronaldóval, 1 milliárd dollár (294 milliárd forint) értékben. Csillagászatinak tűnik az összeg, de a Nike meglehetősen jó üzletet kötött, ami abból is látszik, hogy kiderült, Ronaldo csak tavaly és csak a közösségi médiás megjelenéseinek köszönhetően 500 millió dolláros forgalmat generált a sportszergyártónak – írja a Business Insider.
Vagyis a Nike csak a közösségi médiában két év alatt megkeresi azt a pénzt, amit Ronaldónak adott egy életre szóló szerződés keretében. És akkor a többi bevételről még szó sem esett.
A focifenomént a Facebookon 120 millióan követik, a Twitteren 50 millió, az Instagramon pedig 92 millió követője van. Ezeken tavaly összesen 347 olyan poszt jelent meg, amelyben szerepelt a Nike, és ezek a bejegyzések összesen 477 millió reakciót generáltak.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.