Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Független kiadókat tömörítő cég szerezne meg harminc boltot az ötven üzletből álló Rainbow-hálózatból. Meg akarják szerezni az Alexandra nevet is.
Miután csődbe ment az 56 üzletet működtető Rainbow üzletlánc, a Bookangel Kft. 30 Alexandra-bolt átvételéről tárgyal a bérbeadókkal – adta hírül a szerdai Világgazdaság.
A Bookangel mögött a könyvpiac 15-50 százalékát lefedő cégek – a Könymolyképző, a Maxim és más független kiadók – állnak a lap szerint. A Bookangel azt állítja, az Alexandra-boltok többségének tisztázatlan a jövője annak ellenére, hogy a Rainbow – állítása szerint – megállapodott azok sorsáról két kereskedéssel, a Lírával és a Nédiosszal.
A Bookangel az Alexandra márkanévvel szeretné továbbvinni a boltokat, erre keresi most a jogi lehetőséget. Amint sikerül megegyezni a bérbeadókkal, megkezdődik az értékmentés, 100-120 dolgozót is átvesznek – állítja a cég.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.