Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A kávébirodalom ügyvédei azt szeretnék elérni, hogy az egyetlen kioszkot üzemeltető vállalkozás válasszon másik nevet.
Az öt éve zavartalanul működő kioszk kapott egy levelet a Starbuckstól, amiben arra kérik a cég ügyvédjei, hogy álljon el a Star Box név használatától, mert ezzel rontja a Starbucks üzletét. Nasser Kamali, a kioszk tulajdonosa lemondott a névről, poharairól egyszerűen egy vastag filccel kihúzta a Star szót. A Starbucks 300 fontos fájdalomdíjat fizettet a vállalkozónak - írja a Munchies.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.