szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Intenzív terjeszkedésbe fog külföldön a magyar központú Diego franchise hálózat.

A Diego bővíti hazai partnerkörét és 2020-ig megduplázza román és szlovák áruházainak számát, így akkor a hazai boltokkal együtt már 200 üzlet működhet majd a három országban - közölte a cég.

Idén 6-6 új bolt nyílhat Szlovákiában és Romániában. Pozsonyban épp 10 éve nyílt meg az első külföldi egység, Bukarestben pedig idén már a harmadik áruházat nyitja meg a lánc.  

A magyar központú Diego 1996-ban kezdte felépíteni franchise hálózatát, a padlóburkoló szakkereskedő láncból a társaság azóta lakberendezési áruházhálózattá vált.

A Diego Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. árbevétele az elmúlt öt évben közel 80 százalékkal nőtt, tavaly már 16,3 milliárd forintra rúgott, ami 14,8 százalékos emelkedést jelent az előző évhez képest.

Az idei évre a forgalom 16 százalékos növekedését várják, 2020-ig pedig újabb nagyjából 80 százalékos növekedésre és 25 milliárd forint nettó árbevételre számítanak.

Ma 145 Diego szakáruház működik három országban: a 96 magyarországi mellett Romániában 32, Szlovákiában pedig 17 egységet nyitott a lánc.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!