Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
A svájci Givaudan illat-és ízesítőanyag-gyártó cég növekedése a vártnál jobban alakult az első negyedévben.
Az eredmény döntően a vállalat kedvező észak-amerikai teljesítményének köszönhető. A Givaudan és versenytársai az utóbbi időben azzal szembesülnek, hogy ügyfeleik, például az Unilever és a Nestlé növekedése lassul, és a nyersanyagárak is emelkednek.
A svájci cég élelmiszerekhez, italokhoz, fogkrémekhez, szappanokhoz, parfümökhöz gyárt illat-és ízesítőanyagokat ügyfeleinek. A vállalat az idei első negyedévben 1,24 milliárd frank árbevételt ért el, amely 3,5 százalékos növekedést jelent éves összehasonlításban, felülmúlva az 1,5 százalékos elemzői várakozásokat.
Az illatanyag-értékesítés volumene 4,8 százalékkal bővült az első negyedévben az előző év első három hónapjához képest, nagyobb mértékben, mint az előző év azonos időszakában (3,5 százalék). A vállalat az eredmények ismeretében az immár 16 éve folyamatosan emelkedő osztalék növelését tervezi.
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Számos kedvezményes kamatozású termék érhető el a Széchenyi Kártya Programban, illetve az EXIM Magyarországnál.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
„Bárhová megy is az ember, önmagától nem tud megszabadulni” – írja családja náci múltjáról szóló Drága bácsikám című könyvében az írónő, Hermann Göring családjának leszármazottja. HVG-portré.