Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A rugalmas munkavégzés és a kollégák személye a legfontosabb a pályakezdő fiatalok számára, amikor munkahelyet keresnek. Érdekes módon a fizetés csak harmadik a fontossági listán - derül ki a PwC Magyarország friss kutatásából.
A Haszon magazin cikke szerint relatív fontosságot tekintve a megkérdezettek 36 tényezőből a rugalmas munkavégzést, a munkatársakat, akikkel naponta dolgoznak és az alapfizetést sorolták az első három helyre. A negyedik elem a hosszabb ideig tartó alkotói szabadság lett, közvetlenül az érdekes és kihívást jelentő munka előtt. Amit nem tartanak különösebben fontosnak a fiatalok, amikor munkahelyet választanak, az a brand. Ahogy a vízió és stratégia sem meghatározó, helyette az őszinte kommunikációt várják el.
A legtöbben a pénzügyi terület iránt érdeklődnek, a válaszadók 34 százaléka jelezte, hogy szívesen helyezkedne el ilyen profilú cégnél.A válaszadók 75 százaléka Budapesten keres majd munkát. A megkérdezettek nyitottak a lakóhely-változtatásra Magyarországon belül, főként abban az esetben, ha a leendő munkaadójuk a családjuk elhelyezkedését is támogatja. A külföldre távozás mellett erős érv, hogy a fiatalok úgy vélik, a fizetésen túl a szakmai fejlődésre is nagyobb esélyük van az országhatáron kívül.Az autóipar évek óta kiemelt terület Magyarországon - a kérdőívet kitöltők is nagy számban jelölték meg, mint számukra vonzó iparágat.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.