szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A vizes vébé nemzetközi promóciója azonban még mindig nem indult el.

A Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszterrel baráti kapcsolatot ápoló Kuna Tibor tulajdonában álló ügynökséget, a Trinity International Communications Kft.-t bízta meg a nyári vizes világbajnokság kommunikációjával az esemény szervezésén dolgozó Bp2017 Nonprofit Kft. – írja a Magyar Nemzet.

A Trinity megbízását Borsa Miklós, a Bp2017 Kft. szóvivője is megerősítette a lapnak. Borsa azt mondta, a szerződés megkötése azért nem jelent meg a Közbeszerzési Értesítőben, mert a céget a Nemzeti Kommunikációs Hivatalon keresztül lebonyolított közbeszerzésen választották ki, az ilyen megállapodásokat pedig csak negyedévente teszik közé, ezért csak valamikor júniusban várható, hogy megjelennek a tender részletei.

A szóvivő azt mondta, a szerződést nem sokkal a vizes vb imázsfilmjének április végi bemutatása előtt írták alá. Azt egyelőre nem közölték, hogy milyen összegű megbízást kapott a Trinity.

A Magyar Nemzet hozzáteszi, egyelőre csak a vizes vébé hazai kampánya kezdődött meg, a nemzetközi promóció még várat magára, ez pedig jelentős késésnek tűnik. A lapnak korábban a szervezők azt írták, hogy a vébé "kommunikációs kampánya már márciusban elkezdődött", bár akkor magára a promócióra akkor még nem volt szerződés.

A vizes vébé "kommunikációjához kapcsolódó komplex rendezvényszervezési feladatokra" szóló kétmilliárd forintos megbízást viszont Kuna Tibor másik cége, a Young and Partners Kft. nyerte el, amely a szerződés keretében eddig egyetlenegy eseményt szervezett március 19-én, amikor a Széchenyi fürdőben 113-an szelfiztek egyszerre egy medencében.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!