Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az informatikai rendszerében keletkezett hiba miatt a szombati, budapesti járatokat is törölte a British Airways - derül ki a Budapest Airport járatinformációs rendszeréből.
Szombaton a brit légicég négy járatot közlekedtet Budapestre, a délelőtti járatok rendben megérkeztek, a délután 16.55-kor, és este 18.20-kor érkező járatot nem indítják el, emiatt a Londonba Budapestről 17.50-kor és 19.10-kor induló British Airways-gépek sem szállnak fel.
A társaság közölte, hogy két londoni bázisrepülőteréről, Heathrow-ról és Gatwickről sem indít járatokat este 6 óráig az informatikai rendszerben keletkezett meghibásodás miatt. A BA kérte utasait, hogy mindenképpen ellenőrizzék, indul-e járatuk, mielőtt kimennének a repülőtérre. A cég kérte azt is, hogy Heathrow-ra és Gatwickre egyelőre senki ne menjen ki, mert óriási a zsúfoltság.
A hiba a BA teljes, globális informatikai hálózatát érinti, ezért külföldi repülőtereken is akadoznak, több helyen leálltak a British Airways járatai. Sok utas a Twitteren és egyéb közösségi portálon arról számolt be, hogy órák óta ül a repülőtereken elakadt BA-járatok fedélzetén. A beszámolók szerint a pilóták azt közölték az utasokkal, hogy az utaslistákon szereplő neveket és a feladott csomagokat összekapcsoló program hibája okozza a fennakadást.
A gépek leszállását a probléma elvileg nem érinti, de Heathrow-n az érkező gépek nem tudnak beállni kijelölt parkolóhelyükre, mivel azokat a járattörlések miatt el nem indult gépek foglalják el. A betonon veszteglő repülőgépekben is sok utas várja, hogy kiszállhasson.
A fennakadás várhatóan a következő napokra is kihat, elsősorban Heathrow-n. A London nyugati határában fekvő hatalmas repülőtér Európa legnagyobb forgalmú légikikötője, amelynek évente 480 ezer - naponta átlagosan több mint 1300 - járat indítására és fogadására van hatósági engedélye. Heathrow e keret 98 százalékát meghaladó kapacitás-kihasználtsággal működik, így a szombatihoz hasonló incidensek mindig hosszú ideig tartó forgalmi torlódásokat okoznak.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Bár hivatalos próbaüzemről szó sem lehetett a szlovén Andrada akkuhulladék-hasznosító üzemében, a sóskúti telephelyen már tavaly nyáron bekapcsolták teszt jelleggel a nagy nehézségek árán összeszerelt gépsort. A birtokunkba került fotók és videók, valamint belső források elmondása alapján a próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér: a zárt és tiszta rendszer helyett ömlött a grafitot tartalmazó por az üzem gépeiből.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.