EUDR: szinte mindenkit érint, mégis csak kevesen készültek fel rá
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Nagyon jön fel a német márka a piacvezető Nike-ra, az amerikaiaknak figyelniük kell.
Bejött a retro vonal a két nagy német sportruházati gyártónak, az Adidasnak és a Pumának – írja elemzésében a Fortune magazin. Az Adidas klasszikusát, a Superstar modellt veszik, mint a cukrot, 2016-ban hatszorosra növekedett az értékesítése, és ez volt a legjobban fogyó cipő az Egyesült Államokban.
A Nike ugyan még mindig több cipőt ad el, mint német vetélytársa, de nem árt figyelnie a trendre. Abban bízhat, hogy a retroőrület csillapodik, amelyre egyébként a Fortune szerint a legfrissebb idei adatokból már következtetni is lehet.
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Mit tartalmaz az ajánlás? Mely cégekre vonatkozik? Hogyan védi a vállalkozásokat?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Elindult a Gigabit Magyarország program. Változtak a Nemzeti Bajnokok – Zöld és digitális átállást célzó egyműveletes kombinált Hitelprogram feltételei.
Az orosz területek sérthetetlenségéről az alkotmány rendelkezik, ezért nincs miről beszélni.
Újabb fronton kezdett zavarba ejtő szélmalomharcba a Fradi elnöke.
Egy magánszemély tett feljelentést a rendőrségen.