szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nagyon jön fel a német márka a piacvezető Nike-ra, az amerikaiaknak figyelniük kell.

Bejött a retro vonal a két nagy német sportruházati gyártónak, az Adidasnak és a Pumának – írja elemzésében a Fortune magazin. Az Adidas klasszikusát, a Superstar modellt veszik, mint a cukrot, 2016-ban hatszorosra növekedett az értékesítése, és ez volt a legjobban fogyó cipő az Egyesült Államokban.

A Nike ugyan még mindig több cipőt ad el, mint német vetélytársa, de nem árt figyelnie a trendre. Abban bízhat, hogy a retroőrület csillapodik, amelyre egyébként a Fortune szerint a legfrissebb idei adatokból már következtetni is lehet.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Orbán: 3 millió beoltott

Orbán: 3 millió beoltott

A francia EU-elnökség megváltoztatná a 3 százalékos deficitszabályt

A francia EU-elnökség megváltoztatná a 3 százalékos deficitszabályt

Olaszország háborús múltjával való szembenézésre szólítanak fel értelmiségiek

Olaszország háborús múltjával való szembenézésre szólítanak fel értelmiségiek