Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Huszonhat évesen hagyta el Magyarországot, mert nem kapott állást, 23 évvel később mégis visszatért, hogy megalapítsa a lombikbébi-kezeléssel foglalkozó, mára hálózattá növekvő rendelőjét, a Kaáli Intézetet. Kaáli Nagy Gézával beszélgetett a HVG.
New Yorkban kezdte orvosi szakmát, és miközben egyre magasabbra szárnyalt a karrierje, öccsével egy ingatlanvállalatot is alapított az Egyesült Államokban Kaáli Nagy Géza, ám amerikai viszonylatban is jelentős vagyonát nem ennek, hanem főként szabadalmainak köszönheti.
Az apjáról elnevezett Kaáli Intézetet 1992-ben mégis hazájában, Magyarországon alapította meg, és állandó lakcíme is budapesti a szülész-nőgyógyásznak, akivel a HVG e heti Portréjában olvashat interjút.
„Egész életemben elsősorban a meddő párok szövetségese kívántam lenni, függetlenül a napi politikától” – fogalmaz, hozzátéve, éppen ezért csalódott kissé a kormányban, amely kevesebb támogatást kínál a jövőben a Kaáli Intézethez hasonló magán-egészségügyi intézeteknek. Úgy véli, a párok akkor járnak a legjobban, ha maguk választhatják ki azt a helyet, ahol a legnagyobb esélyt látják a gyermekáldásra – a Kaáli Intézet lombikprogramja segítségével az alapítása óta eltelt 25 évben már 25 ezer gyermek született.
A Kaáli Nagy Gézával készült interjút az e heti HVG-ben olvashatja el.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.