Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az egész oldalas fizetett sódomb egyebek között a Világgazdaságban is megjelent.
A Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. ezt az egész oldalas hirdetést adta fel több napilapban, például a Népszavában, de a Világgazdaságban is:
A képen a háttérben az Egerszalóki Sódombot látjuk, amelynek közvetlen közelében áll a Saliris Resort, vagyis az a szálloda, amelynek felszámolás alatt álló üzemeltetőjét a legutóbbi hírek szerint egy Mészáros Lőrinchez közel álló vállalkozás szerezhette meg. (Az áttételes érdekeltségről és a tranzakcióról részletesebben itt írtunk.)
A Világgazdaság kiadója a Mediaworks Zrt., amely tavaly került Mészáros Lőrinchez. Vagyis az állami turisztikai ügynökség megteszi azt a szívességet Mészárosnak, hogy a milliárdos lapjában közpénzből reklámozza a hozzá közeli turistacélpontot.
Itt kell lenned, hogy elhidd
– hangzik a hirdetés szlogenje. És tényleg.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.