Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Egyre divatosabbak a fővárosban is a termelői piacok, de azért nem minden sikertörténet – írja a HVG hetilap.
Nemrég levetette a híres káptalantóti termelői piactól kölcsönzött nevét, a Liliomkertet az óbudai Nánási út mentén április óta megrendezett termelői piac, mert kiderült, hogy a Balaton-felvidékről érkező árusoknak nem éri meg a budapesti piacozás, és egyre inkább elmaradtak – írja a HVG.
Budapesten ettől függetlenül egyre népszerűbbek a termelői piacok, az ebben úttörő Szimpla Vásárnap után nemrég már a Kosztolányi téri Tranzitban, az Anker'tben és a ferencvárosi Élesztőházban is működik ilyen piac.
De az új ötletek közé tartozik a Mozgó Piac is, amely szervezői váltott napokon látnak el irodaházakat friss zöldséggel és gyümölccsel.
Vannak azonban kézenfekvő nehézségei is a piacnyitásnak, ennek részleteiről a HVG-ben olvashatnak.
(Fenti képünkön a káptalantóti piac.)
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.