szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Tesco azt ígéri, hogy dolgoznak a probléma megoldásán. A csütörtöki megrendeléseket törölték.

Leállt csütörtök délelőtt a Tesco teljes közép-európai online rendeléseket feldolgozó rendszere, ezért a cég minden csütörtöki rendelést törölt, a magyar vásárlókhoz sem érkeznek ma meg a megrendelt termékek – tudta meg az Index.

A Tesco a lap kérdésére azt válaszolta: bíznak abban, hogy a rendszer hamarosan helyreáll.

"Azokat a vásárlókat, akiket érintett a probléma, természetesen kompenzálni fogja a Tesco és ezúton is elnézést kérünk az őket ért kellemetlenségért. A rendszerleállás okát vizsgáljuk. A probléma megoldása várhatóan még a mai napon megoldódik" – írták.

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!