Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A főváros és a megyeszékhelyek mellett kisebb vidéki településeken is megjelenést tervez a Pepco, amely a héten nyitotta meg századik üzletét Magyarországon.
A lengyelországi központú, ruházati cikkeket és lakásfelszereléseket forgalmazó hálózat 2015 óta van jelen Magyarországon, azóta dinamikusan terjeszkedik, a társaság tájékoztatása szerint már több mint 900 munkavállalót foglalkoztatnak.
A 2015/2016-os üzleti évben 5,8 milliárd forint árbevételt, 103 millió forint mérleg szerinti eredményt és 61,5 millió forint üzemi eredményt értek el Magyarországon.
A Pepco egy 1965 óta működő kiskereskedelmi holding, a Pepkor tagja, amely 2014-től a Steinhoff International Holding Limited tulajdona. A cég jelenleg 6500 áruházat üzemeltet 44 országban, és több mint 90 ezer alkalmazottat foglalkoztat.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.