szerző:
hvg.hu

A köztévétől a Gépnarancsig a New Wave Media fogja értékesíteni a reklámfelületeket.

A legnagyobb magyarországi online reklámpiaci szereplő jött létre, miután a New Wave Media Group (korábbi nevén Origo Media) felvásárolta az Evomediát – közölte a két cég. Emlékezetes: az Origo Media az elmúlt időszakban nem csak nevet váltott, de tulajdonost is, a jegybankelnök fia, Matolcsy Ádám vette meg Száraz Istvántól.

Az ügylet pikantériája – jegyzi meg a 24.hu –, hogy a fúziót követően Bálint Gazdától a Népszava internetes reklámfelületeig Matolcsyék értékesítik majd.

A cég tájékoztatása alapján a jelenleg havonta 3,4 millió embert elérő Evomediát a jövőben is az eddigi menedzsment (Gazsó Gábor, Péli Árpád, Somogyi Péter) vezeti majd. A New Wave Media hálózatának – amelybe az Origo csoporton kívül például a közmédia reklámfelületei is beletartoznak – a havi felhasználója 4,4 millió.

Az együttműködés 2018. január elsejével lép életbe, de az előkészítő munkálatok és a közös fejlesztések már zajlanak – közölték a felek.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Másfél év után válik Nacsa Olivér

Másfél év után válik Nacsa Olivér

913 településen már el is dőlt a választás

913 településen már el is dőlt a választás

Ahol nyert, ott mindent vitt az ellenzék

Ahol nyert, ott mindent vitt az ellenzék

Sneider Tamás: A Jobbik megmutatta, hogy képes feléledni

Sneider Tamás: A Jobbik megmutatta, hogy képes feléledni

35 halálos áldozata van a tájfunnak Japánban

35 halálos áldozata van a tájfunnak Japánban

Napsütésben szavazhat az ország

Napsütésben szavazhat az ország