szerző:
hvg.hu

A köztévétől a Gépnarancsig a New Wave Media fogja értékesíteni a reklámfelületeket.

A legnagyobb magyarországi online reklámpiaci szereplő jött létre, miután a New Wave Media Group (korábbi nevén Origo Media) felvásárolta az Evomediát – közölte a két cég. Emlékezetes: az Origo Media az elmúlt időszakban nem csak nevet váltott, de tulajdonost is, a jegybankelnök fia, Matolcsy Ádám vette meg Száraz Istvántól.

Az ügylet pikantériája – jegyzi meg a 24.hu –, hogy a fúziót követően Bálint Gazdától a Népszava internetes reklámfelületeig Matolcsyék értékesítik majd.

A cég tájékoztatása alapján a jelenleg havonta 3,4 millió embert elérő Evomediát a jövőben is az eddigi menedzsment (Gazsó Gábor, Péli Árpád, Somogyi Péter) vezeti majd. A New Wave Media hálózatának – amelybe az Origo csoporton kívül például a közmédia reklámfelületei is beletartoznak – a havi felhasználója 4,4 millió.

Az együttműködés 2018. január elsejével lép életbe, de az előkészítő munkálatok és a közös fejlesztések már zajlanak – közölték a felek.

Állj mellénk!

Köszönjük a több mint 4000 tagnak és támogatónak, akik idáig
45 millió forinttal segítették munkánkat.
Ha neked is fontos a minőségi újságírás, csatlakozz!
Baleset az M7-esen Martonvásárnál

Baleset az M7-esen Martonvásárnál

Soha nem láttak még ehhez foghatót: 1,3 milliárd volt feszültséget mértek egy decemberi viharban

Soha nem láttak még ehhez foghatót: 1,3 milliárd volt feszültséget mértek egy decemberi viharban

Rokonság-keresőben: vissza Ázsiába?

Rokonság-keresőben: vissza Ázsiába?

Iszlamisták támadtak mali kormánykatonákra

Iszlamisták támadtak mali kormánykatonákra

Két évig biztosan pörög még az építőipar, és talán már a kisvállalkozók is labdába rúghatnak

Két évig biztosan pörög még az építőipar, és talán már a kisvállalkozók is labdába rúghatnak

Mi a jó gyereknevelés titka?

Mi a jó gyereknevelés titka?