Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A köztévétől a Gépnarancsig a New Wave Media fogja értékesíteni a reklámfelületeket.
A legnagyobb magyarországi online reklámpiaci szereplő jött létre, miután a New Wave Media Group (korábbi nevén Origo Media) felvásárolta az Evomediát – közölte a két cég. Emlékezetes: az Origo Media az elmúlt időszakban nem csak nevet váltott, de tulajdonost is, a jegybankelnök fia, Matolcsy Ádám vette meg Száraz Istvántól.
Az ügylet pikantériája – jegyzi meg a 24.hu –, hogy a fúziót követően Bálint Gazdától a Népszava internetes reklámfelületeig Matolcsyék értékesítik majd.
A cég tájékoztatása alapján a jelenleg havonta 3,4 millió embert elérő Evomediát a jövőben is az eddigi menedzsment (Gazsó Gábor, Péli Árpád, Somogyi Péter) vezeti majd. A New Wave Media hálózatának – amelybe az Origo csoporton kívül például a közmédia reklámfelületei is beletartoznak – a havi felhasználója 4,4 millió.
Az együttműködés 2018. január elsejével lép életbe, de az előkészítő munkálatok és a közös fejlesztések már zajlanak – közölték a felek.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.