Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az üdítőt forgalmazó lengyel cég ezentúl On Lemon néven fut tovább a szerzői jogok megsértése miatt.
A John Lemon brand öt éve indult, ekkor kezdte működését az a lengyel cég, amely limonádé után már John Lemon-gyümölcsleveket és John Lemon-kólákat is piacra dobott, és az Egyesült Királyság mellett 13 másik európai ország bárjai és éttermei számára forgalmazta azokat.
Customer; 'Do you have any sprite?'
— The Great Chase (@TheGreatChase1) 2017. augusztus 5.
Us; 'We have Johń Lemon Lime.'
Customer; *sips* 'That's not like Sprite. That's amazing!' #Brunch #halal pic.twitter.com/SRwkrtWvx4
De ennek most vége, ugyanis a szóvicc néhai alanyának özvegye, Yoko Ono szerzői jogok megsértése miatt perelte volna be a céget, ha önszántukból nem változtatják meg a nevüket. Sokat nem kellett őket győzködni: az italok brit forgalmazójának képviselője azt nyilatkozta, hogy a terméken olyan startupok dolgoznak, akik nem tudnák megfizetni az Ono ügyvédei által megpendített milliós összegeket, így ezentúl On Lemon néven fut majd a brand.
A váltás 2017 novemberétől lép életbe, így minden legyártott terméket október végéig értékesítenie kell a cégnek.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Forma–1 egykori ura felidézte, hogy annak idején még a KGB-vel kellett tárgyalnia a Magyar Nagydíj megrendezéséről.