Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Jócskán megugrottak az IKEA bevételei Magyarországon, a hazai növekedés lepipálta a cseh és a szlovák piacét is.
Az augusztus végén zárult pénzügyi évben Magyarországon 13 százalékos növekedést érhetett el az IKEA az értékesítést tekintve az előző, 2016-os pénzügyi évhez képest – közölte a társaság.
A közleményből nem derült ki, mekkora szerepe volt a bővülésben a június közepén megnyílt harmadik magyar áruháznak Soroksáron. A magyar, cseh és szlovák régió teljes pénzügyi jelentéséről 2018 elején számolnak majd be.
Mindenesetre a magyar eredmények alaposan túlszárnyalhatták a cseh és szlovák számokat, ahol Marek Feltl regionális vezető szerint a lánc 3 és 4 százalékos növekedést könyvelhetett el.
Az egész csoportot tekintve az IKEA értékesítése 34,1 milliárd euróra rúgott a 2017-es pénzügyi évben, ami a valutára gyakorolt hatással korrigálva az év során 3,8 százalékos növekedést jelent.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Chuck Palahniuk 2023-as regénye, a Nem tart örökké már magyarul is olvasható, és választ ígér arra, miért halt meg Marilyn Monroe vagy Kurt Cobain. A művet tizennyolc éves kor alatt semmiképp sem ajánlanák – kritikusunk még fölötte se.