Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az olcsóbban felvásárolt, gyengébb minőségű almát hirdetik egyes multik „akciós” áron, miközben a jobb minőségű alma akár duplájába is kerülhet.
Megtéveszthetik a magyar fogyasztókat étkezési almára hirdetett akcióikkal az áruházláncok, mert gyakran az olcsó és gyenge minőséget próbálják így eladni. Ilyenkor sok vásárló az alacsonyabb árakra bukik, és nem vevő a valamivel drágább, de sokkal jobb minőségre. Az almatermelők az akciókon sokszor veszítenek, mert nekik is alacsonyabb árakon kell beszállítaniuk, de többnyire bevállalják a veszteséget is, hogy az üzletláncoktól további megrendeléseket kapjanak – írja az Agrárszektor a zöldség-gyümölcs szakmai szervezetre hivatkozva.
Kilónként 249 forintos áron hirdetett szeptember végén óriásplakátokkal is megtámogatott almaértékesítési akciót az Auchan, de más áruházláncok is gyakran élnek hasonló vevőcsalogató fogásokkal. A 249 forintos összeg a mai fogyasztó árak alsó határát jelenti, mivel a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (FruitVeb) adatai szerint a kiskereskedelmi árak most kilónkénti 250-500 forint között mozognak.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.