Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A GfK Hungária azt is felmérte, mekkora a magyar felnőttek átlagos lábmérete.
Az elmúlt fél évben átlagosan 2,3 pár cipőt vásároltak a magyarok – derül ki a GfK felméréséből. A piackutató igazolta azt a sztereotípiát is, hogy a nők szívesebben vásárolnak lábbelit: azokban a háztartásokban, ahol nem nevelnek gyermeket, a nők átlagosan 2,5 pár cipőt vettek, a férfiak pedig 1,7-et.
A gyermekek számának növekedésével természetesen emelkedik a vásárolt lábbelik száma is. Az egy gyereket nevelők 2,7; a kettőt 3,6; a háromgyerekesek pedig 4,4 pár cipőt vásároltak.
A GfK azt is megnézte, hogy a 15-69 éves megkérdezettek mekkora cipőt hordtak. A felmérésben részt vevő férfiak több mint felének 42-es vagy 43-as a lábmérete, míg a nők esetében a leggyakoribb cipőméret a 38-as. Tízből három nő ekkora cipőt hord.
Legnépszerűbb beszerzési helyek a cipőkereskedelmi láncok üzletei, de nők körében tagadhatatlan a távolkeleti üzletek népszerűsége is: a legutóbbi cipővásárlási alkalmat tekintve majdnem minden negyedik (23 százalék) kínai üzletben járt.
A fiatalabbak bevállalósabbak – húszas-harmincas korosztály körében minden kilencedik vásárlás a fizikai próbát lehetővé nem tevő online üzletben történt legutóbb. A GfK szerint ez a fajta vásárlás egyre erősödik, ami átrendezheti a sokszereplős piacot is.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.