Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Vasárnap szállt fel utoljára az Air Berlin német fapados légitársaság gépe. Miközben jegyet váltók ezrei maradnak kártérítés nélkül, az utolsó járat hatalmas nyereséget hozott.
Működése utolsó óráiban nagyot dobott a nyáron becsődölt német fapados légitársaság, az Air Berlin. A München és Berlin között közlekedő utolsó járatra ugyanis már két hete elfogytak a jegyek, s volt olyan utas, aki hatszoros árat fizetett azért, hogy felférjen a búcsúútra.
Közben kiderült, hogy csak azok számíthatnak biztos kártérítésre, akik a csőd bejelentése után vásároltak jegyet valamelyik Air Berlin járatra, akik korábban tették ezt, jó eséllyel hoppon maradnak: felkerülnek a hitelezői listára, annak is a végére.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Óriási vita tört ki Lengyelországban néhány igazából jelentéktelen uniós támogatási tétel miatt.
Bige Dávid azt mondta, havi tízezer forinttal támogatja a pártot
Szeptember 20-ra nagy találkozót hirdetett a Digitális Polgári Köröknek.