Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Vasárnap szállt fel utoljára az Air Berlin német fapados légitársaság gépe. Miközben jegyet váltók ezrei maradnak kártérítés nélkül, az utolsó járat hatalmas nyereséget hozott.
Működése utolsó óráiban nagyot dobott a nyáron becsődölt német fapados légitársaság, az Air Berlin. A München és Berlin között közlekedő utolsó járatra ugyanis már két hete elfogytak a jegyek, s volt olyan utas, aki hatszoros árat fizetett azért, hogy felférjen a búcsúútra.
Közben kiderült, hogy csak azok számíthatnak biztos kártérítésre, akik a csőd bejelentése után vásároltak jegyet valamelyik Air Berlin járatra, akik korábban tették ezt, jó eséllyel hoppon maradnak: felkerülnek a hitelezői listára, annak is a végére.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Ha kiskorúak szexuális bántalmazásáról van szó, a magyar rendőrség nem ismeri az „alacsony szintű” elkövetés fogalmát, és a bíróság is szigorú lehet. Szakértőket kérdeztünk az internetes kísértések kockázatairól.
Mi történhetett valójában a BTR-ekkel?
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
Az ő nevén lévő 188 milliárd forintnál sokkal több pénze lehet
Szombat óta újra fellángoltak a tiltakozások, vasárnap éjjel és hétő hajnalban a tüntetők több helyen barikádokat emeltek.
Végig is gyalogolta a szombati menetet.
A hírt Havas Henrik jelentette be, mint írta, az utóbbi évtizedeket visszavonultan töltő Forró már hónapokkal ezelőtt elhunyt.