szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nem jelenik meg többé nyomtatásban a Condé Nast tiniknek szánt kiadványa, a Teen Vogue ezentúl csak online lesz elérhető. A döntést egyebek között az indokolja, hogy az elmúlt két évben 250 százalékkal nőtt a magazin online forgalma.

További hét Condé Nast-kiadvány ritkábban fog megjelenni nyomtatásban: a GQ, a Glamour, az Allure és az Architectual Digest már nem havonta, hanem évente csak tizenegyszer, a Bon Appetit magazin tizenegy helyett tízszer, a W és a Condé Nast Traveler tíz helyett nyolc alkalommal kerül az újságárusok polcára. A Vanity Fair, a Vogue, a Wired és The New Yorker azonban továbbra is a megszokott gyakorisággal jelentkezik.

„A Teen Vogue a múlt évben nagyszerű növekedést tapasztalt a digitális, a közösségimédia- és a videóplatformokon. Agresszíven fektetünk be a márkába, és minden olyan eseménybe, ahol a fogyasztóival találkozunk, pl. a jövő hónapban Los Angelesben megrendezésre kerülő Teen Vogue Summitba” olvasható a Condé Nast közleményében. A kiadónál a döntés következtében 80 munkahely szűnik meg.

A Condé Nast-tal egyidőben a Time Inc. is bejelentette, hogy visszavágja egyes kiadványainak megjelenési gyakoriságát: a Sport Illustrated 38 helyett 27-szer, a Fortune 16 helyett 12 alkalommal kerül nyomdába 2018-ban.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!