Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A Metrowagonmash szerint a magyar sajtó egy részében szervezett kampány indult azért, hogy lejárassák a 3-as metró kocsijainak felújítását és magát az orosz céget. A társaság közleményében az eddig forgalomba állított, felújítottnak nevezett metrókocsik meghibásodásairól nem esik szó.
A budapesti metrókocsikat felújító Metrowagonmash szerint több olyan cikk jelent meg a magyar sajtóban, amelyek károsan befolyásolják a beruházást, mert az írásokban szereplő állítások nem tartalmaznak bizonyítékokat – írja az Mfor.hu az orosz cég közleménye alapján.
A gazdasági portál szerint az orosz társaság leginkább két állítást kifogásol. Az egyik szerint a Metrowagonmash budapesti tendergyőzelme mögött politikához közeli erők állnak, mert az elöregedett technikát alkalmazó cég nem tudott volna győzni egyenlő feltételek mellett. A másik állítás az, hogy a Metrovagonmas állami alárendeltségi struktúrában működik és orosz politikai erők befolyása alatt áll, ami megmagyarázza a katonai termékek gyártására irányuló projektjeik létezését.
A Metrowagonmash erre úgy reagált: a cégben nincs állami tulajdonrész. A Mfor itt megjegyezte, hogy ettől még lehet szoros kapcsolata az orosz kormánnyal.
Az orosz társaság közölte azt is: nem foglalkoznak katonai termékekkel, kizárólag polgári szállítóeszközöket gyártanak.
A Metrowagonmash soha nem tett semmilyen lépést, amellyel beavatkozott volna magyar cégek vagy a magyar állami szervezetek belügyeibe és nem is rendelkezik erre semmilyen lehetőséggel. A budapesti metrószerelvények felújítására szóló megrendelés egy nyílt tender eredményeként született, melynek feltételeit a magyarok határozták meg – tették hozzá.
A cég állítja: a magyar sajtó egy része szándékosan közöl hamis információkat, hogy hiteltelenítse a metrószerelvény-felújítási projektet és a magyar partnert.
Az Mfor szerint a Budapesten eddig forgalomba állított, felújítottnak nevezett metrókocsik meghibásodásairól nem esik szó a közleményben. Az esetek jelentős részében egyébként az utasok vagy közlekedéssel foglalkozó civil szervezetek számoltak be eddig arról, ha ki kellett állítani a forgalomból valamelyik fekete-fehér szerelvényt a 3-as vonalon, például ajtóhiba miatt. Ezek a meghibásodások valószínűleg jobban rombolhatják az egész beruházás presztízsét.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat. Vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Élhetnek-e együtt valaha az izraeliek és a palesztinok? Mit gondol egy izraeli katona arról, akik nem akarják a gázai háborút? Földes András izraeli videóriportja erre is rákérdez, és azt is megmutatja, hogy milyen háború zajlik maguk az izraeliek között.
A több mint félmillió gépelt oldalnyi szöveg az Arcanum sajtóadatbázisában is megjelent.
Az ukrán dróntámadások pedig az orosz polgárok türelmét is tesztelik.
Azt nem tudtuk meg, hogy ki, hol és mikor jelenti be az eredményt.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.