Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Az éves forgalom 60-70 százalékát a karácsonyi időszak adja a játékboltosoknak.
Már november elején elkezdődött a karácsonyi vásárlás, az az időszak, amely a játékpiacon az éves forgalom 60-70 százalékát adja – mondta Borhi János, a Formatex Kft. ügyvezetője a Világgazdaságnak.
A lap szerdai számában elmondta, míg év közben 3-5 ezer forint az átlagos vásárlói kosárérték, addig az ünnepek közeledtével 8-10 ezer forint, a webáruházban pedig 12 ezer forint.
Úgy vélte, egyre jelentősebb az internetes értékesítés szerepe, ám még sokáig fontos marad, hogy a gyerekek megfoghassák, kipróbálhassák a játékokat a boltokban. Ezzel együtt az online szegmens növekedése idén is két számjegyű lehet az ügyvezető szerint.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral. A fejlesztők most is abban reménykedtek, hogy az állam kisegíti őket, Peking azonban csalódást keltett. A kínaiak igazi problémáját azonban semmilyen tőkeinjekció nem tudná megoldani.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Ajánló a HVG legfrissebb számából.